Lans is een tomatenteler met zeven locaties in Nederland, samen goed voor 88 hectare. Elke locatie heeft zijn eigen kenmerken, maar één ding hebben ze gemeen: de schermen van Marketing in Beeld tonen er data uit Work-IT in de kantine.
Bij Lans werd al gebruikgemaakt van Billboard-IT, de diavoorstellingstool uit Work-IT. Met Billboard-IT worden de prestaties, normen en gewerkte uren getoond op de tv-schermen. Maar Lans wilde meer informatie tonen en iets extra’s aan het personeel bieden tijdens de pauze. Dit kan met Marketing in beeld. Zo kwam er met Marketing in beeld een heel pakket aan informatie en widgets beschikbaar voor Lans.
"We gebruiken Marketing in Beeld op al onze locaties. We tonen nieuws van zowel regionale, nationale als wereldwijde bronnen. Daarnaast delen we de kernwaarden van Lans, zodat op elke locatie zichtbaar is waar wij als Lans voor staan. Ook organiseren we een Eredivisiepoule voor het personeel, waarbij we de uitslagen voorspellen en zo een competitie tussen de medewerkers creëren. Dit zorgt voor een gezellige sfeer, vooral op maandag wanneer de uitslagen op de schermen verschijnen. We vinden de software van Marketing in Beeld essentieel voor ons bedrijf. We delen belangrijke informatie voor de medewerkers op alle schermen, zoals aankondigingen van feestjes of herinneringen aan het hygiëneprotocol. Het is een waardevolle toevoeging voor de kantine en het wordt gemist als het er niet is," vertelt Erwin van der Lans.
Erwin vervolgt: "Dankzij de koppeling tussen Marketing in Beeld en Work-IT wordt de medewerkers ook geïnformeerd over hun gewerkte uren, prestaties en behaalde normen per handeling. De afwisseling tussen deze informatie en bijvoorbeeld het nieuws zorgt ervoor dat de medewerkers telkens weer naar de schermen kijken."
Dennis van Marketing in Beeld voegt toe: "Als bedrijf heb je volledige vrijheid in wat je communiceert. Wij bieden verschillende opties voor nieuws, weer, sport en entertainment, maar ook diverse standaardslides waarop je je eigen informatie kunt delen. Deze slides zijn bovendien aan te passen naar jouw eigen huisstijl. Als dit niet voldoende is, kunnen we ook maatwerk slides maken die volledig aansluiten bij de huisstijl van het bedrijf. Daarnaast hebben we een fotobank beschikbaar, zodat je altijd een passende foto kunt toevoegen aan de slide als je zelf niet over de juiste content beschikt. Door de variatie in slides, met bewegende elementen en afwisseling tussen nieuws, data en leuke content, blijven de medewerkers geboeid. Dit is een extra instrument om in te zetten voor employee branding.”
Thomas van Nitea IT Solutions verteld: “Door de koppeling tussen Work-IT en Marketing in beeld heb je twee keer voordeel. De data die van belang is, wordt getoond, maar de medewerker krijgt ook leuke en interessante content te zien. Hierdoor is de koppeling een mooi extra middel voor de communicatie met de medewerkers.”
Ben je geïnteresseerd hoe de koppeling tussen Work-IT en Marketing in Beeld voor jouw bedrijf zou passen, of wil je meer weten over de tijds-en arbeidsregistratie van Nitea? Neem dan contact op via:
Sales@nitea.nl of +31 (0)174 613 903
Wil je meer weten over professionele narrowcasting voor jouw bedrijf? Neem dan contact op via:
verkoop@marketinginbeeld.nl of +31 (0) 0174 266 908.
www.marketinginbeeld.nl/narrowcasting/?