Wat ga je doen?
Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van onze klanten in het gebruik van de Work-IT cloud software en is het je drijfveer om de klant optimaal gebruik te laten maken van onze software. Je bent het eerste aanspreekpunt van onze klanten en levert daardoor een belangrijke bijdrage aan de klanttevredenheid van Nitea. Als Consultant ben je onderdeel van het Customer Success team, oftewel het hart van onze organisatie, welke intensief samenwerkt met de collega’s van Sales & Development.
Wij bieden:
- de ruimte om te groeien in je vakgebied en functie;
- een afwisselende, uitdagende functie met veel ruimte voor eigen initiatief;
- doorgroeimogelijkheden en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling. Voor elke collega hebben wij een opleidingsbudget en toegang tot onze GoodHabitz learning omgeving;
- uiteraard een goed salaris en een pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding en een prima pensioenregeling;
- wekelijkse borrels en regelmatig andere leuke bedrijfsuitjes. Bij ons is er altijd reden voor een feestje;
- flexibele arbeidstijden en afwisselend thuiswerken of in ons mooie kantoor;
- zodra je zelfstandig klanten gaat bezoeken behoren ook een auto, laptop en telefoon van de zaak tot deze functie.
Wat vragen we van jou?
- Je beschikt over hbo werk- en denkniveau.
- Je bent klantgericht, ondernemend en enthousiast.
- Je bent een teamspeler die ook goed zelfstandig kan werken.
- Je bent resultaatgericht, proactief en hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.
- Je hebt een natuurlijke drive om jezelf de software helemaal eigen te maken.
- Je kunt snel schakelen en bent stressbestendig.
- Je bent bekend met de (glas)tuinbouw en AGF-sector en hebt bij voorkeur ervaring in het implementeren van cloud software
Wie zijn wij?
Bij Nitea kom je terecht in een groeiende organisatie met enthousiaste en gedreven collega’s die elke dag weer het beste uit zichzelf halen om onze klanten maximaal te ondersteunen in het gebruik van onze zelf ontwikkelde cloud software. Bij ons heerst een open cultuur met informele omgangsvormen. Tegelijkertijd zijn wij resultaatgericht en werken wij met zelfsturende teams. Niet voor niets zijn onze kernwaarden trots, gedreven, klantgericht en verantwoordelijk!
“Als Support Consultant is geen dag hetzelfde, je bent het eerste aanspreekpunt voor veel klanten, onze oplossingsgerichtheid zorgt ervoor dat je veel waardering krijgt en dat maakt het werk bijzonder leuk”
Enthousiast geworden?
Solliciteer direct door jouw motivatiebrief en cv te e-mailen naar vacature@nitea.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Ralph Ooyevaar via 06-34823825.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.