Vanaf december 2018 werd er al in- en uitgeklokt met Nitea. De komende periode worden 6 nieuwe tablets geplaatst, verspreidt over het bedrijf. “Dit zijn de modernste terminals van dit moment” legt Leo van Dijk uit, Arbeidsmanager bij Wooning Orchids. “Werknemers kunnen hiermee eenvoudig in- en uitklokken en aangeven welke handeling zij hebben verricht. Anderzijds kan de arbeidsmanager op elk moment diverse statistieken opvragen. In de toekomst wil Wooning Orchids het gebruik uitbreiden met de bijbehorende Work-IT app. In deze app kunnen medewerkers onder meer waarnemingen doorgeven, zoals bijvoorbeeld ruitschade of ziektes. De medewerker kan aan deze melding een foto en locatie toevoegen, zo kan er adequaat worden ingegrepen.
Betrouwbaarheid en gebruiksgemak hebben een grote rol gespeeld bij de keuze voor Nitea. Want het uiteindelijke doel is de kwaliteit van handelingen door het hele bedrijf naar een volgend (hoger) niveau te brengen. De komende periode gaat Wooning Orchids kijken hoe zij het registratieproces verder gaan verfijnen. Bijvoorbeeld registraties per tafel of per order, de data zal uiteindelijk uitwijzen welk registratieniveau het beste werkt. ‘’Work-IT is een tool die inzicht geeft in alle informatie, hierdoor helpt Work-IT ons om de juiste conclusies te trekken.’’ vertelt Leo.